بهترین مرکز مشاوره ازدواج در تهران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 51
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 7
:: بازدید هفته : 109
:: بازدید ماه : 1225
:: بازدید سال : 41134
:: بازدید کلی : 227427

RSS

Powered By
loxblog.Com

اس ام اس شوک

بهترین مرکز مشاوره ازدواج در تهران
یک شنبه 17 شهريور 1398 ساعت | بازدید : 6937 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

بهترین مرکز مشاوره ازدواج در تهران

قبل از آنکه بخواهیم در مورد مراکز مشاوره ازدواج سخنی بگوییم باید به تاریخ بشر و نیازهایی که آنها داشته اند نگاهی بیندازیم . حقیقت این است که نه تنها در مورد مشاوره و مشورت کردن ایضا درباره بسیاری از نیازها و رفتارها، بشر روش ارضای نیازهایش بر اثر صنعتی شدن متفاوت شد.

امکان دارد برای شما نیز پیش آمده باشد که قصد داشته باشید به بهترین مرکز مشاوره ازدواج در تهران مراجعه کنید . امکان دارد اولین گزینه ای که به ذهن شما خطور کند ، این باشد که چگونه می توان فهمید که یک مرکز مشاوره ازدواج ، خوب است یا نه ؟ اگر همچین سوالی برای شما نیز پیش آمده باشد، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها و با دقت مطالعه کنید .

مرکز مشاوره ازدواج با گذشت زمان و پیشرفته تر شدن زندگی بشر اهمیت زیادی پیدا کرده است . در زندگی کنونی بسیاری از افراد می دانند برای اینکه بتوانند یک انتخاب همسر مناسب برای آینده خود داشته باشند باید به یک مرکز مشاوره ازدواج مراجعه کنند تا اموزش و مهارت های پیش از ازدواج را فرا گیرند . در واقع اکثر خانواده ها و زوجین نیز می دانند برای حل کردن مشکلات خود باید به یک مشاور خانواده و ازدواج مراجعه کنند .

در کشورهای امروزی نیاز به این مراکز مشاوره رفته رفته در حال افزایش است، و این به دلیل تغییرات سبک زندگی در افراد است که این نیاز را برای افراد ایجاد می کند که در زمینه ازدواج به یک متخصص در مرکز مشاوره ازدواج مراجعه نمایند.

مرکز مشاوره شمال تهران

با عوض شدن سبک زندگی، بخصوص در شهرهای بزرگ نظیر تهران، اغلب افراد با مسائلی در زندگی های مدرن امروزی روبرو هستند که حل کردن بعضی از این مشکلات نیازمند مشورت و کمک گرفتن از افراد آگاه می باشد. در زندگی به تصمیماتی همانند ازدواج، ادامه تحصیل، محل زندگی، خرید وسایل، اهداف های برای آینده زندگی که نیاز به کمک و مشاوره داریم بر می خوریم ، درواقع هدف از مشاوره همیشه درمان بیماری نیست بلکه گاهی هم خلق و خو و روحیه مان دچار ضعف می شود که ممکن است روزگار ما را تحت تاثیر خودش قرار می دهد.

اغلب شهروندان تهران برای گرفتن مشاوره در زمینه های مختلف به دنبال پیدا کردن بهترین مرکز مشاوره شمال تهران هستند اما ممکن است به دلیل نبود شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی تهران نمی توانند راه حلی مناسب برای مواجه با مشکلات خود بیابند. تنها هدف از ارائه آدرس و اطلاعات برای مشاوره روانشناسی، راهنمایی و کمک به دسترسی راحت تر مردم به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی تهران می باشد .

مشاوران و روانشناسان مرکز مشاوره با پیدا کردن مشکلات افراد ، ارائه راهکارهای درمانی و علمی مناسب برای هر فردی، آن ها را برای رسیدن به مسیر زندگی ایده آل شان کمک می کنند . در بعضی موارد مشاهده شده است که افراد با علم ، باتوجه به اینکه در مورد مشکلات آگاهی دارند با راهکارهای نامناسب خود و بدون داشتن دانش روانشناسی، دست به کارهایی می زنند که عواقب آن را تا سالیان سال نمی توانند جبران کنند.

باتوجه به توصیه ی اغلب روانشناسان با تجربه و آگاه در سرتاسر جهان ،همه ی افراد برای ایجاد یک جامعه ی سالم و سلامت باید هر ساله علاوه بر کنترل و چکاپ جسمی، چکاپ روانی را هم در برنامه کار خود قرار دهند تا از سلامت روانی خود اطمینان حاصل کنند.

کلینیک روانشناسی

کلینیک روانشناسی روان آرام با ایجاد محیطی آرام، و در اختیار داشتن تجهیزات بروز و تیمی مجرب بدنبال برداشتن گام های مفید و محکم در رمینه ی مشاوره و روانشناسی است.

در راستای احقاق همین اهداف این مجموعه اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی روانشناسی در زمینه های مختلف کرده است تا با ارتقای سطح دانش افراد در این زمینه بتواند به حد مطلوبی این وظیفه مهم را اجرا کند.

شما می توانید برای کسب اطلاع از برنامه کارگاه های آموزشی این مرکز از طریق قسمت “تماس با ما” قرار گرفته در سایت با تیم روان آرام در ارتباط باشید.

خدماتی که در این مجموعه در زمینه ی درمان ارائه می گردد شامل مشاوره ازدواج و خانواده، روانشناسی و مشاوره کودک، نوروفیدبک، خدمات تخصصی روانپزشکی، سکس تراپی، مشاور تلفنی، درمان وسواس و بسیاری از این قبیل می باشد.

اهمیت برخی از این موارد برای ایجاد سلامت در جامعه و بهبود مشکلات فردی نظیر افسردگی، اضطراب، استرس، وسواس، شکست های عاطفی بسیار حائز اهمیت می باشد.

همچنین مراجعین محترم محترم می توانند برای برداشتم گام هایی مستحکم در مراحل مختلف زندگی از خدماتی نظیر مشاور قبل، بعد و حین ازدواج، مشاور تحصیلی از پایه تا کنکور بهره مند شوند.

سایر خدمات مرکز مشاوره روان آرام عبارتند از :

برگزاری انواع کارگاه های آموزشی تخصصی، عمومی و انگیزشی با موضوعات مختلف و همچنین برگزاری انواع تست های معتبر روانشناسی، شخصیت، اختلالات SCL90، فرافکنی، MMPI II ،Neo، نقاشی کودکان، CAT، TAT مطابق آخرین استاندارد های روز دنیا.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: